Obchodní podmínky Tisk E-mail

NÁKUPNÍ ŘÁD - OBCHODNÍ PODMÍNKY

Důležité!  Obchodujeme poctivě a korektně, nedlužíme ! - potvrzení o bezdlužnosti zde

Ing. Josef Vrba je také dlouholetým členem Hospodářské komory - osvědčení zde 

 

Důležité upozornění: Některé z námi nabízených látek jsou dle přísných zákonů, vztahujícím se k chemických látkám a přípravkům, klasifikovány jako nebezpečné (např. hořlavé, vysoce hořlavé. oxidující, zdraví škodlivé, nebezpečné pro životní prostředí, - tyto nebezpečné vlastnosti jsou explicitně uvedeny v popisu chem.látky, pokud tyto vlastnosti má) Tyto nebezpečné chemické látky jsou prodejné pouze osobám plnoletým, tedy nad 18let! V případě firemních zákazníků (uvedení IČ) další prokázání plnoletosti nepožadujeme. Zákazníci z řad soukromých, kteří u nás nakupují nebezpečné chemické látky, potvrzením těchto obchodních podmínek potvrzují svoji plnoletost a musí být připraveni v případě pochybností tuto plnoletost prokázat doručovateli zásilky.

Tento nákupní řád se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku - čtěte zde: OBČANSKÝ ZÁKONÍK  , ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“), zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a blíže vymezuje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, kterým je osoba nakupující výrobky od prodávajícího za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky (dále také „spotřebitel“). 

Pokud doručovatel(-ka) zásilky bude mít podezření, že adresát není osobou plnoletou, může být tato osoba vyzvána k prokázání plnoletosti (je třeba předložit platný průkaz totožnosti –Občanský průkaz, Cestovní pas, případně Řidičský průkaz) V případě neprokázání plnoletosti Vám bude předání zásilky odmítnuto a veškeré náklady spojené s touto operací hradíte Vy, v případě osoby nezletilé Vaši zákonní zástupci.  

1. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním objednávky akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (firmy Ing. Josef Vrba) a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí. b) Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické či telefonické objednávky a specifikace zákazníka (objednávky doručené prostřednictvím elektronické pošty) na formuláři, který je k dispozici při první registraci zákazníka v internetovém obchodě.

 

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Firma Ing. Josef Vrba (dále jen prodávající) se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:
- bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR

 

3. Objednání zboží, uzavření smlouvy

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, ale standardně je zasíláno. Smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží. Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li prodávající objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou. Je-li mezi účastníky uzavřena dlouhodobá rámcová písemná kupní smlouva, elektronická objednávka uzavřenou smlouvu blíže specifikuje a konkretizuje a je její nedílnou součástí. Vzhledem k vysoké ceně dopravného a zakazníkům, kteří si nevyzvedli balíky a působili nám tím nemalé ztráty, zákazníkům ze Slovenské republiky ZASÍLÁME NA DOBÍRKU pouze v případě firem a stálých spolehlivých zákazníků a to po předchozí telefonické či e-mailové dohodě. Na dobírku zasíláme pouze dopravcem General Parcel, nikoliv Poštou. Ostatním zákazníkům zasíláme Poštou případně expresní balíkovou službou General Parcel a to po uskutečněné platbě PŘEDEM.

Možnosti objednávání:   

  • V NAŠEM E-SHOPU PO ZAREGISTROVÁNÍ - upřednostňujeme.
  • e-mailem - zaslaným na adresu Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny . Do e-mailu uveďte druh a množství požadované komodity, požadovaný způsob zaslání(obchodní balík, dobírka,…) a přesnou adresu, na které máme zboží zaslat + kontakt na Vás (nejlépe mobilní telefon).
  • telefonicky - na telefonním čísle +420724680250 zejména pro zákazníky, kteří nemají přístup k internetu. Může být i formou sms. Uveďte druh a množství požadované komodity, požadovaný způsob zaslání(obchodní balík, dobírka,…) a přesnou adresu, na které máme zboží zaslat.

Po doručení objednávky budete informováni o jejím přijetí na Vámi zadaný e-mail, potvrzení zasílá e-mailový robot automaticky bezprostředně po přijetí Vaší objednávky.  Pokud je zboží skladem, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 7 pracovních dnů, avšak ve většině případů je to 1-3 pracovní dny od objednání. Viz dále - bod 5.  Nákupního řádu. Při objednání obchodním balíkem či firmou General Parcel a požadavku na přednostní doručení- to je však třeba dohodnout telefonicky- jsme schopni, pokud nám to okolnosti dovolují, zajistit doručení Vaší zásilky i dříve. V případě vyprodání zásob Vás obratem informujeme a upřesníme dodací lhůtu.

Minimální hodnota objednávky je 200Kč včetně DPH. Tento limit neplatí při osobním odběru zboží.

 

Možnosti platby:

a.  Dobírkou – hotově při doručení 

b. Převodem na účet či šekem na adresu

c. Osobní odběr v Třebíči -po předchozí domluvě tak abychom vyšli zákazníkům maximálně vstříc (dovolujeme si upozornit, sídlo podnikání není adresou provozovny, nemáme kamennou prodejnu, pouze skladovací prostory)

Jak provést platbu na náš účet předem a ušetřit několik desítek korun na nákladech na dopravné?

-      následující instrukce jsou pro zákazníky platící z účtu v České republice, pro Slovenské zákazníky jsou instrukce uvedeny na konci tohoto řádu a také na webu v sekci FAQ-časté dotazy

Na základě potvrzení Vaší objednávky zašlete celkovou sumu Vaší objednávky včetně DPH do FIObank, či poštovní složenkou na náš účet či na adresu.

a)      Číslo účtu(FIObank): 2300387218/2010

Variabilní symbol platby: = číslo Vaší objednávky

-   POZOR, správné zadání variabilního symbolu je důležité z důvodu správné identifikace Vaší platby !

b)  Pro ty co nemohou nebo nechtějí platit převodem z účtu je možno zaslat částku za Váš nákup poštovní složenkou na kterékoliv Poště na naši níže uvedenou adresu:

Lenka Vrbová
Jar. Haška 665/8 , Třebíč 674 01

c)       Platba platební kartou - připravujeme

4. Cena za dopravu k zákazníkovi

Vážení zákazníci, způsob a cenu dopravy Vaší zásilky si volíte při tvorbě Vaší objednávky, od září 2009 jsme začali kromě České pošty využívat i služeb expresní balíkové služby General Parcel. Přesná cena dopravného se Vám zobrazí před odesláním objednávky, na základě množství zakoupeného zboží a Vašeho výběru dopravce (Pošta či General Parcel). Ještě před odesláním objednávky jste tedy informování o přesné ceně, kterou Vás doprava bude stát. Aktuální ceny jsou následující:     <>
                              Dopravce Způsob platby   General Parcel   Česká pošta
   
 
 Platba na náš účet předem 
 
od 59Kč 
 
Dopravné ZDARMA
při nákupu nad 2000Kč
Do 2kg hmotnosti balíku              od  79Kč
Do 20kg hmotnosti balíku             99Kč
Nad 20kg (=obchodní balík)        120Kč
 
Při nákupu nad 3000Kč              ZDARMA
Platba dobírkou -vybere doručovatel zásilky 
  
 99Kč
Do 2kg hmotnosti balíku             od 114Kč
Do 20kg hmotnosti balíku           139Kč
Nad 20kg (=obchodní balík)        149Kč
 Zásilka s fakturou se splatností obvykle 14dní (pro firmy, školy apod.)               89Kč                                    109Kč

Zásilky na Slovensko

(Po platbě na účet předem)
Do 4,5kg     199Kč Do 4,5kg             280Kč
Do 14kg      259Kč Do 18kg              349Kč
Do 28kg      379Kč Do 28kg              490Kč
Do 48kg      490Kč  

Nákup nad 4000Kč (nákup zlata a stříbra se do této částky nezapočítává!) = dotovaná cena 139Kč

Všechny ceny včetně 21% DPH


Specializovanou dopravní firmou - expresní balíkovou službou General Parcel - je nutné zejména u větších objednávek, nad 30kg je to již nutné, neboť Česká pošta hmotnější zásilky nepřijme. Firma General Parcel Vám dopraví zásilku až do hmotnosti 50kg.

Důležité doporučení k dopravě zboží firmou General Parcel: 

Vážení zákazníci,

v rámci zkvalitňování našich služeb jsme uzavřeli smlouvu s autodopravcem General Parcel Čechy, spol. s r.o. a od září 2009 můžete tedy zvolit zaslání svého zboží nejen Českou poštou, ale i tímto kurýrem. Jde o rychlejší a levnější řešení dopravy zboží k Vám, navíc max. hmotnost zásilek je 50kg, oproti 30kg u České Pošty. Jak probíhá doručování poštou jistě každý z Vás zná, detaily o službách pošty naleznete zde: www.cpost.cz

Doručení Vaší zásilky G.Parcelem je prižnější než u České pošty (kdy běžný doporučený balík bývá doručován i až za několik dní) – druhý den po vyexpedování z naší firmy je zboží u Vás! Což u Pošty znamená objednat obchodním balíkem - ten je do 24hodin doručen, standardní doporučené poštovní zásilky nemají garantovanou dobu doručení ! Může to tedy Poště trvat třeba i 10 dní (což se naštěstí nestává) a nelze nic reklamovat !

General Parcel je opravdu špičkový dopravce a není třeba se obávat problémů s doručením - využívejte , prosím, tohoto kvalitního dopravce, který má služby levnější než naše pošta. Problémy řešíme ve velkém procentu u zásilek naší pošty a s General Parcelem jsme z tisíců zásilek řešili neshody u několika vyjímečných případů a vždy s úspěchem.

Důležité informace k dopravě zboží firmou General Parcel:   

U dopravy GENERAL PARCEL uvádějte jako adresu dodání místo, kde jste k zastižení někdy v průběhu dne mezi 9:00 - 17:00hod. (což může být doma, ale často je to ve Vašem zaměstnání, což není problém. Samozřejmě musíte být dostupní a přijít si např. k hlavnímu vchodu Vaší firmy, řidič nemůže vjíždět a hledat v areálech velkých firem, apod….). Pokud se přesto první doručení z nějakých důvodů nezdaří (řidič Vás nezastihne) nic se neděje, druhý pokus o doručení se neplatí. V den rozvozu většinou řidič (kurýr) volá předem a upřesní Vám čas, kdy k Vám přijede. Kurýr se Vám bude snažit vždy vyjít vstříc, avšak i Vás prosíme o vstřícný krok vůči němu. Pokud se dohodnete na místě a času předání zboží, vše proběhne hladce a k oboustranné spokojenosti. Pokud nám zadáte Vaši e-mailovou adresu do objednávky, budete průběžně informováni o stavu objednávky a jejím vyřizování. U tohoto způsobu zasílaní je v podstatě nezbytné, abyste zadali své telefonní číslo – jde o domluvu s řidičem. Proto při objednávaní tímto způsobem souhlasíte s tím, aby Vaše tel.číslo bylo poskytnuto autodopravci.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit přepravci. Faktura - daňový doklad je přiložen v zásilce.  

V případě volby "Osobní odběr v Třebíči" je nutno nejpozději do 3 dnů od objednání NÁS KONTAKTOVAT BUĎ E-MAILEM NEBO TELEFONICKY A DOHODNOUT TERMÍN PŘEDÁNÍ. Pokud toto zákazník nedodrží a do 3dnů od objednání nás nebude kontaktovat (zboží nemůžeme neomezeně dlouho rezervovat, platí proto  dostatečně dlouhá doba na domluvu-3 dny) bude objednávka stornována.

5. Cena a placení

Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.PraskoveKovy.cz firmy Ing. Josef Vrba jsou platné v okamžiku objednání. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v pokladně prodávajícího. V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny.Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

6. Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. Pokud je uvedeno, že je zboží skladem, mělo by být okamžitě dostupné, avšak nelze 100%ně zajistit kontrolu skladu a také např. pokud máme několik posledních kusů a zákazník si objedná e-mailem či telefonicky a současně někdo jiný přes náš e-shop, může dojít tímto ke zkreslení stavu zásob. O tomto však bude zákazním v nejkratší možné době informován a nabídneme mu jiný závazný termín dodání a je na něm, zda jej akceptuje, či nákup zruší.Pokud je u zboží uvedeno dostupnost 1-2 week, znamená to, že u nás na skladě bude do 1-2 týdnů, a analogicky jsou i další varianty. Dobu doručení určuje způsob Vašeho výběru dopravy. Pokud je zboží skladem, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 7 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, např. z důvodu nemoci, dovolených, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Většina zboží je převážně stále na skladě. Někteří výrobci ale neoznámí včas výpadek výroby či zpoždění dodávek, případně může nastat vykoupení skladových zásob neobvykle velkým nákupem zákazníka. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 30 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli (předat k přepravě prvnímu přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.

 

7. Záruka

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se záruční dobou dle platných právních předpisů. Pokud není stanoveno jinak, obvyklá doba je 24 měsíců, v případě smlouvy dle obchodního zákoníku (prodej firemnímu zákazníkovi) s IČ) je to 6 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu , nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. S reklamovaným zbožím musí být vrácena i vydaná faktura/daňový doklad a všechny další přiložené materiály, dodací listy, případně přiložené dárky, pokud jste je při nákupu dostali. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 30 dnů ode dne jejího obdržení.

8. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo dle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (pomocí internetu). Podmínky pro možnost vracení zboží:

·         zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu a v původních obalech.

·   zboží ani obal nesmějí být jakkoliv poškozeny (vyjma běžného porušení obalu způsobeného vyjmutím zabaleného zboží)

·       zboží nesmí jevit známky opotřebení, poškození, znečištění či spotřebování.

·    se zbožím musí být vrácena i vydaná faktura/daňový doklad a všechny další přiložené materiály, dodací listy, případně přiložené dárky, pokud jste je při nákupu dostali

Při nesplnění uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit nároky plynoucí z jeho bezdůvodného obohacení spočívající ve snížení hodnoty vraceného zboží. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší. Žádáme o uvedení čísla faktury/daňového dokladu, dodacího listu, data nákupu a čísla Vašeho účtu.Odstoupení od smlouvy je účinné jeho doručením v zákonné lhůtě. Vracené zboží doporučujeme pojistit. Při splnění zákonných podmínek pro odstoupení od smlouvy, bude kupujícímu zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně zboží sníženou o pouze skutečně vynaložené náklady prodávajícího spojených s vrácením zboží. Pokud byla hodnota zboží již snížena jeho použitím nebo došlo k částečnému spotřebování či opotřebení sníží prodávající o hodnotu odpovídající opotřebení. Náklady na zaslání vráceného zboží hradí kupující.  Dobropis kupující podepíše v rámci zákona o DPH a zašle zpět prodávajícímu. Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vrácena částka za zboží na jeho účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek). Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. případě odstoupení od smlouvy dle čl. 8 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 10 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.  Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu. Ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl.8 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 8 obchodních podmínek vrátí prodávající kupní cenu (bez nákladů vynaložených na dodání zboží) kupujícímu nejpozději do deseti (10) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle obchodních podmínek, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vracení zboží kupujícím.  Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Stejně tak nárok na smluvní pokutu dle čl.8 obchodních podmínek je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny . Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

9. Ochrana osobních dat
 

Prodávající se zavazuje  respektovat Vaše soukromí a zaručuje, že všechna Vámi poskytnutá data bude používat pouze pro svou potřebu, s Vaším souhlasem, a že je v žádné podobě neposkytne třetí osobě s  výjimkou případů dopravy výrobků na adresu kupujícího.Prohlašujeme, že dodržujeme ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží ( včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.


 

Rozhodčí soud
Veškeré spory vyplývající z dodávek zboží, na které dopadají ustanovení příslušné smlouvy a těchto Všeobecných obchodních podmínek, se budou přednostně řešit smírnou cestou. Pokud se však kterýkoliv ze sporů nepodaří smírnou cestou odstranit a nebude dohodnuto jinak, bude firma Ing. Josef Vrba i zakazník oprávněni předložit spor ke konečnému rozhodnutí Rozhodčímu soudu při Hospodářské komoře ČR a Agrární komoře ČR v Praze. Uvedený soud bude povolán rozhodnout spor podle vlastního jednacího řádu platného v době zahájení sporu, a to třemi rozhodci.

Instrukce pro zákazníky ze Slovenské republiky k provedení platby za zakoupené zboží  

Mimořádná akce:  Při objednávce nad 4000Kč včetně DPH (nákup zlata a stříbra se do této ceny nezapočítává!), činí náklady na zaslání do Slovenské republiky  s vyzužitím dopravce General Parcel pouhých 139Kč !!! 

Vzhledem k vysoké ceně dopravného a zakazníkům, kteří si nevyzvedli balíky a působili nám tím nemalé ztráty, zákazníkům ze Slovenské republiky ZASÍLÁME NA DOBÍRKU pouze v případě firem a stálých spolehlivých zákazníků a to po předchozí telefonické či e-mailové dohodě. Na dobírku zasíláme pouze dopravcem General Parcel, nikoliv Poštou. Ostatním zákazníkům zasíláme Poštou případně expresní balíkovou službou General Parcel a to po uskutečněné platbě PŘEDEM.

Přesná cena dopravného se Vám zobrazí před odesláním objednávky, na základě množství zakoupeného zboží a Vašeho výběru dopravce (Pošta či General Parcel). Ještě před odesláním objednávky jste tedy informování o přesné ceně, kterou Vás doprava bude stát. Doručení zásilky je v případě Pošty cca 5-8 pracovních dnů od přijetí Vaší platby, General Parcel doručuje do 3 pracovních dnů. Aktuální ceny jsou následující:    
                              Dopravce Způsob platby   General Parcel   Česká pošta
Zásilky na Slovensko (Po platbě na účet předem) Do 4,5kg     199Kč Do 4,5kg             280Kč
Do 14kg      259Kč Do 18kg              349Kč
Do 28kg      379Kč Do 28kg              490Kč
Do 48kg      490Kč  
Nákup nad 4000Kč (nákup zlata a stříbra se do této částky nezapočítává!) = dotovaná cena 139Kč
Všechny ceny včetně 21% DPH

Vážení zákazníci ze Slovenské republiky, snažíme se vyjít Vám co nejvíce vstříc a tak jsme jen pro Vás zřídili nové bankovní spojení ve FIO bance . Vy tak při převodu peněz platíte pouze Vaše místní bankovní poplatky! Jde o pobočku na Slovensku! Účet je veden v EURech, přesnou částku Vám zašleme po přijetí Vaší objednávky, při přepočtu vycházíme z posledního platného kurzu  České národní banky, tento údaj naleznete např. zde: http://www.kurzy.cz/kurzy-men/

Ceny za zboží a jeho úhrada s DPH / bez DPH:

V případě, že je objednávající registrovaný plátce DPH na Slovensku, zboží je dodáno za ceny v Kč bez DPH. V ostatních případech je zboží dodáno za ceny v Kč s DPH. Pokud má být dodávka zboží uskutečněna bez DPH, je nezbytně nutné splnit tyto podmínky:
Objednávající zákazník musí v registraci na www.praskovekovy.cz uvést své DIČ. V případě, že políčko DIČ nebude vyplněno, dodávka zboží bude vždy za ceny včetně DPH.
Pokud objednávající zákazník vyplní své DIČ při registraci na www.praskovekovy.cz musí nám po provedení objednávky doložit svou registraci u příslušeného finančního úřadu na Slovensku a to v digitální podobě ze scanneru jako přílohu (GIF, PDF, JPEG...) emailové zprávy zaslané na adresu Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny  . Pokud nám nebude tato registrace plátce DPH u finančního úřadu na Slovensku zaslána, bude dodávka uskutečněna za ceny s DPH, bez ohledu na zadání DIČ v registraci na www.praskovekovy.cz Sazba DPH na veškeré námi nabízené zboží i dopravné je od 1.1.2010 ve výší 21%.

Postup platby:

a) Na základě potvrzení Vaší objednávky, které dojde na Váš e-mail, případně na základě proforma faktury (zejména pro firmy, plátce DPH), kterou Vám po předchozí dohodě zašleme,

 Účet je veden v EURech, přesnou částku Vám zašleme po přijetí Vaší objednávky, při přepočtu vycházíme z posledního platného kurzu  České národní banky, tento údaj naleznete např. zde: http://www.kurzy.cz/kurzy-men/


Příklad: Vaše objednávka je na celkovou částku včetne DPH například 1458Kč, přepočet na EURo je dle kurzu ČNB např. 24,470Kč/EURo (platilo pro den 5.10.2010) tedy částka v EURech k zaplacení je 1458Kč:24,470Kč/EURo=59,58EURo

 

Číslo účtu-veden v měně EURo:    

 

IBAN

CZ5120100000002500784592

 

BIC kód/SWIFT

FIOBCZPPXXX

Adresa banky pro  mezinárodní platby

a  platby v cizích měnách:

 

       
   Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

 

Majitel účtu:  Lenka Vrbová, Jar. Haška 665/8, Třebíč 674 01 


 Kontaktní informace:

Lenka Vrbová

 Jar. Haška 665/8 

Třebíč 674 01 Česká republika    IČ:  45430021 DIČ: CZ7358314535, plátce DPH

Fyzická osoba je registrována u MěÚ Třebíč, odbor Obecní živnostenský úřad 

e-mail: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny  tel.: +420724680250


 

 Platnost tohoto nákupního řádu je od 4.8.2010 , poslední úprava ze dne 19.3.2014

 
 
< Předch.